Kevin Federline wystąpi w reklamie firmy ubezpieczeniowej Nationwide Insurance. Chłopak ma po raz pierwszy, odkąd został mężem Britney Spears, szansę zarobić cokolwiek uczciwie. Oczywiście nie licząc kasy jaką zgarnął z wywiadów.

Reklama ma być wyświetlana podczas Super Bowl, czyli finałowej rozgrywki o mistrzostwo amerykańskiej zawodowej ligi National Football League. Jest to największa impreza sportowa w Stanach Zjednoczonych. Miliony telewidzów co roku śledzą finały, a co za tym idzie blok reklamowy.

Kevin w spocie gra samego siebie. Występuje w odpicowanym teledysku. Po chwili okazuje się jednak, że to tylko jego wyobraźnia, ponieważ tak naprawdę tyra w fast foodzie. Dla KFed’a to jak szybkie streszczenie jego życia.

Jak na kolesia, który kręcił tyłeczkiem podczas cudzych koncertów to taka propozycja jest sporym sukcesem. Przed nim dla Nationwide Insurence pracowali McHammer i Fabio. KFed powinien całować stopy Britney, że mu tak podbiła wartość medialną.

Kozaczek znalazł dla Was nagranie, w którym KFed rapuje tekst, który ma być podłożony pod reklamę

oraz poprzednie reklamówki z McHammerem

i Fabio.